Ladataan Tapahtumat

« All Tapahtumat

  • Tämä tapahtuma on mennyt.

Linkin Liikuntaviikko

lokakuu 23 - lokakuu 29

Linkin liikuntaviikko!

Linkin liikuntaviikko!
Joka päivä luvassa jotain huippua aktiviteettia. Vähintään neljä kertaa liikkumassa käyville yllätyspalkintoja!

Nyt on mahdollisuus mennä yhdessä liikkumaan ikioman liikuntatutorimme Eetun ja tapahtumavastaavien johdolla. Tunneille ilmaiseksi pääsee kun lyöttäytyy Eetun seuraan tunnin aluksi/lopuksi kun liikuntatarraa kysytään. Paikalle pääsee myös opastettuna, lähdöt yleensä puoli tuntia ennen Kattilasta.

Kaikki mukaan liikkumaan!

MA 18-19: Bodycombat, L-rakennus, Palloilusali(PS)
Tykkäätkö Tekkenistä? Tämä on zumbaa Tekkenin ja Rocky elokuvien ystäville. Säkällä hevin ystävätkin pääsevät nauttimaan lempimusiikistaan. Tunneilla tehdään taistelulajien iskuja ja potkuja musiikin tahtiin kovalla tempolla.
Kalenteriin

TI 9-10: Pumppi, L-rakennus, voimistelusali
Tykkäätkö roolipelata tai optimoida? Pumpissa pääset säätämään levytangon painojen määrää koko tunnin. Voit arvioida, että kestävätkö lihakset seuraavan liikesarjan 5 kilon painoilla vai pitäisikö vaihtaa pari kiloa pienempiin. Omaa leveliään vastaavan varustuksen valitseminen on jännittävää optimointia. Tämä on kuin salilla kävisi, paitsi että sinulle kerrotaan miten painoja nostellaan ja taustalla soi jotain muuta kuin Järviradio. Voit löysäillä jos pitää säästää paukkuja seuraavaankin liikuntasuoritukseen, tai vetää täysillä niin ettei seuraavaan viikkoon ole tarvetta liikkua.

TI 18-19: Syvävenyttely, L-rakennus, voimistelusali(VS)
Tämä on se, jolla tietoteknikon pinttyneimmätkin lihasjumit aukeavat.

KE 9-10: Flowpilates, L-rakennus, rytmiikkasali(RS)
On tärkeää, että jaksaa istua koneen ääressä. Koneen ääressä istumista jaksaa paremmin kun on lihaksia, jotka pitävät siinä paikallaan. Täällä tehdäänkin sitä silmällä pitäen lihaskuntoharjoitteita.

KE 19-20: Foamrolling, L-rakennus, rytmiikkasali(RS)
Vastaa hierontaa, paitsi sen saa tehdä itse vaahtomuovirullalla. Paljon halvempaa kuin hieroja, mutta paikat aukeavat. Täällä kannattaa käytä ainakin parilla peräkkäisellä kerralla, sikäli kun toisella keskitytään alakroppaan ja toisella yläkroppaan. Muutama kerta kuukauden sisään pitää aika hyvin huolen siitä, että on seuraavat pari kuukautta vähemmän jumissa, kunhan vain venyttelee välillä.

TO 16-17 ABS & Booty, L-rakennus, Palloilusali(PS)
Hyvää jumppaa keskivartalolle ja perseelle. Keskivartaloa meidän nörttien kannattaa kehittää, koska sen lihakset tukevat istumista.

PE 8:30-9:30: Jooga, L-rakennus, rytmiikkasali(RS)
Tämä on kelvollinen vaihtoehto erilaisille venyttelyille. Tietoteknikko voi joogata vaikka joka päivä, eikä silti muutu liian joustavaksi, koska näytön edessä istuminen ehtii kyllä jähmettää lihaksia aivan riittävästi.

PE 16-17: Core&Liikkuvuus, L-rakennus, voimistelusali(VS)
Keskivartalotreeniä ja liikkuvuuden parantamista. Pysyy selkä pidemmälle kohti keski-ikää suorana.

LA 13: Zumba,Jyväskylän ammattikorkeakoulun liikuntasali, Rajakatu 35
Jos GTA:n latinoradiokanavat uppoavat, tämä on sinun tuntisi. Zumba on siitä kivaa, ettei tarvitse osata tanssia, kunhan on hyvä tunnelma ja heiluu paljon! Ohjaaja näyttää suuntaa-antavasti millaisia tanssimuuveja pitäisi ehtiä huojua, mutta pääasia on vauhdikas tanssiminen ja hyvä musa josta kaikkea ei juuri muualla kuule.

SU 18:45: Flow&Yin jooga, Urheiluhalli U2, Kampuksen kentän vieressä
Tämä on kelvollinen vaihtoehto erilaisille venyttelyille. Tietoteknikko voi joogata vaikka joka päivä, eikä silti muutu liian joustavaksi, koska näytön edessä istuminen ehtii kyllä jähmettää lihaksia aivan riittävästi.

Tarkemmat tiedot

Alkaa:
lokakuu 23
Loppuu:
lokakuu 29