Jäsenyys

Ainejärjestön jäsenyys tarkoittaa perinteisesti elämänmittaisia kaverisuhteita ja juuri opiskelijan näköistä opiskelijakulttuuria. LINKIN jäsenenä pääset osallistumaan erilaisiin kulttuuritilaisuuksiin, tapahtumiin ja matkoihin. Voit hyödyntää yhdistyksen JÄSENETUJA, mitkä sisältävät esimerkiksi erilaisia alennuksia. LINKKARINA voit hankkia itsellesi esimerkiksi ainejärjestön haalarit, osallistua yhdistyksen toimintaan AKTIIVINA, ja myöhemmin hakea HALLITUKSEEN.

LINKIN säännöt tunnustavat kolme erilaista jäsenlajia:

• Varsinainen jäsen; Varsinaiset jäsenet ovat päätoimisia tai sivutoimisia tietotekniikan opiskelijoita.
  • Kannattava jäsen; Kannattavat jäsenet ovat henkilöitä ketkä kannattavat yhdistyksen toimia ja tarkoitusperiä.
  • Kunniajäsen; Kunniajäsenet ovat tehneet arvostettavaa työtä yhdistyksen eteen, mistä syystä yhdistys on halunnut muistaa heitä erityisesti.

Liittyminen

• Varsinaiseksi jäseneksi voit liittyä täyttämällä oheisen LOMAKKEEN. Jäsenhakemuksesi tarkastetaan ja käsitellään virallisesti seuraavassa hallituksen kokouksessa, mutta voit hakea Linkki-tarran hallituksen jäseneltä jo heti jäsenyyttä haettuasi. Jäseneksi voi liittyä kuka tahansa tietotekniikan, koulutusteknologian tai tietojenkäsittelytieteen pääaine-, sivuaine- tai jatko-opiskelija, joka hyväksyy yhdistyksen säännöt sekä tavoitteet.

• Aktiiviksi haku tapahtuu oheisen LOMAKKEEN kautta.

• Kannatusjäseneksi ei ole tällä hetkellä mahdollista liittyä.

• Kunniajäseneksi ei voi liittyä erikseen. Yhdistyksen kokous kutsuu sääntöjen kohdan 3. ilmoittamalla tavalla esitetyn ja hyväksytyn henkilön, jonka jälkeen hyväksytty henkilö kutsutaan yhdistyksen kunniajäseneksi. Yhdistyksen kokous on hyväksynyt ensimmäiset kunniajäsenet syyskokouksessa 2015. Jäsenet voivat ilmoittaa ehdottamiaan kunniajäseniä yhdistyksen puheenjohtajalle sähköpostilla osoitteeseen pj@linkkijkl.fi.

Jäsenedut

Jyväskylän kiipeilykeskus

• Kertakäynti 8€
  • Viiden kerran sarjakortti 35€
  • Top Rope -kurssi + 5 harjoittelukertaa 55€ (sisältää valjasvuokran)

Kaikki hinnat sisältävät kenkävuokran.

Konehuone

• Hiustenleikkuu 24€